لزوم نصب العین قراردادن شعار سال در کنار توجه جدی به بیانیه گام دوم و «جهاد تبیین»

رضایی کوچی بر نصب العین قراردادن شعار سال و همچنین توجه جدی به بیانیه کارگشای گام دوم‌ انقلاب و «جهاد تبیین» از سوی مسئولان تاکید کرد.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، نوروز را آغاز رویش‌ها، زیبایی‌ها و فصل شادابی و طراوت دانست و گفت: قرآن کریم بارها به بهار و طبیعت که سرآغاز تولدها، جوانه زدن‌ها و رشد کردن‌هاست اشاره کرده است.

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: روایات اسلامی نیز به عید سعید نوروز اهمیت داده و بسیاری از اتفاقات سرنوشت ساز و امیدوارکننده را بدان نسبت داده است.

 

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی همواره نوروز را پاس داشته و در کنار شاد کامی‌ها و تلخی‌های خود آن را گرامی داشته است، عنوان کرد: اینک که در آستانه شروع قرن پانزدهم‌ هجری قرار گرفته‌ایم برای رسیدن به مدینه فاضله و  کمالات انسانی در پرتو فرهنگ غنی اسلام و هم چنین سرعت در عمران و آبادانی کشور و رونق بیشتر در اقتصاد و کسب و کار می‌طلبد که به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جامع عمل پوشاند.

 

رضایی کوچی با اشاره به لزوم عملی کردن شعار سال ۱۴۰۱، تصریح کرد: رهبری انقلاب سال جدید را «تولید، دانش بنیان، اشتغال زایی» نامگذاری کردند و این مهم باید نصب العین مسؤولین و مردم همیشه در صحنه باشد.

 

 وی ادامه داد: همچنین لازم است به بیانیه کارگشای گام دوم‌ انقلاب توجه جدی شده و «جهاد تبیین» نیز در دستور کار قرار گیرد.

 

نماینده مردم جهرم وخفر در مجلس شورای اسلامی در پایان سال خوب و خوشی را برای مردم آرزو کرد و گفت: همچنین یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و تمامی شهیدان را گرامی می‌دارم.

کد خبر 1159631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha