افتتاح بزرگ‌ترین بیمارستان رایگان زنان در موصل به همت آستان مقدس حسینی

آستان مقدس حسینی از افتتاح بیمارستان آموزشی زنان و زایمان البتول(الشفاء ۱۸)در موصل برای ارایه خدمات رایگان درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز بین المللی رسانه، دبیرخانه آستان مقدس امام حسین(ع) بیمارستان آموزشی زنان و زایمان البتول(الشفاء 18) در موصل را با حضور نخست وزیر عراق و نمایندگان دولت و ساکنان این استان افتتاح کرد.

مهندس حسین رضا مهدی، رئیس بخش پروژه های مهندسی در آستان حسینی گفت: بیمارستان آموزشی زنان و زیمان البتول(الشفاء18) در موصل با ظرفیت 220 تخت به مساحت هفت هزار متر مربع و زیر بنای پنج هزار متر افتتاح شد.

 

مهدی افزود: این پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری و اجرای آستان مقدس امام حسین(ع) تاسیس شد تا خدمات درمانی و بهداشتی خود را به طور رایگان به همه شهروندان ارایه کند. این بیمارستان در چارچوب مجموعه مراکز الشفاء به طور کامل به اداره بهداشت نینوا تحویل داده می شود.

 

وی ادامه داد: مدت زمان تکمیل این بیمارستان نزدیک به شش ماه است. این بیمارستان به عنوان هدیه به مردم موصل تقدیم شده است. همچنین این بیمارستان مجهز به سیستم کنترل، اینترنت، سیستم اکسیژن مرکز، اتاق عمل، اتاق خواب برای بیماران مرد و زن مجهز با جدیدترین تجهیزات پزشکی است.

 

مهدی گفت: هدف از اجرای این پروژه های پزشکی در استان های مختلف، حمایت از تلاش های وزارت بهداشت و پیشبرد واقعیت خدمات پزشکی ارایه شده به شهروندان عراقی است.

کد خبر 1159685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha