برنامه هایی متنوع در نوروز با «دیجی کانون»/ ضرورت برنامه ریزی منظم برای تعطیلات

علی اکبر زاده با اشاره به ارائه محصولاتی اعم از کتاب، فیلم و بازی در«دیجی کانون» گفت: خانواده می توانند با تهیه این محصولات، برنامه های متنوعی برای تعطیلات بچه ها رقم بزنند.

«مهدی علی اکبرزاده» در پاسخ به این سئوال که کودکان و نوجوانان چگونه می توانند استفاده بهینه ای از تعطیلات نوروزی داشته باشند، به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: یکی از بهترین کارهایی که کودکان و نوجوانان از آن لذت می برند، آثار تولیدی است که واقعا برای این گروه سنی تهیه و تولید شده است. خیلی اوقات می بینیم کودکان و نوجوانان همراه بزرگ تر ها فیلم سینمایی می بینند و وسط فیلم خوابشان می برد چون این فیلم مناسب سن آنها نیست و در نتیجه لذتی از دیدن آن ندارند.

 

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: ما تولیداتی داریم در کانون پرورش فکری که بچه ها می توانند از آنها لذت ببرند. در سایت دی جی کانون فیلم های مخصوص کودک و نوجوان چه کوتاه و چه بلند موجود است. ضمن اینکه سایت دی جی کانون کتاب های جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را نیز ارایه می کند و بچه ها و خانواده ها از هر گوشه کشور که هستند،می توانند این کتابها را تهیه و خریداری کنند. محصولات از دی جی کانون برای خریداران پست خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر فیلم و کتاب، سرگرمی های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز سرگرمی های مورد علاقه بچه هاست. آنها می توانند قبل از شروع هر تعطیلاتی به تهیه محصولات کانون، بازی ها و به خصوص بازی های رومیزی بپردازند تا بتوانند در ایام تعطیلات به صورت خانوادگی با هم بازی کنند.

 

علی اکبر زداه بیان کرد: پیشنهاد من این است که خانواده ها قبل از هر تعطیلاتی خود را برای آن آماده کنند و برنامه ریزی داشته باشند که چه کارهایی می خواهند در تعطیلات انجام دهند و چه چیزهایی برای اوقات فراغت خود تهیه کنند. همیشه باید قبل از تعطیلات برای آن یک برنامه ریزی دقیق و منظم داشت.اینکه به عنوان مثال روز اول تعطیلات می خواهند چه کتابی بخوانند، چه فیلمی ببینند و یا به کدام سایت مراجعه کنند و یا در فضای مجازی به چه کاری بپردازند. خوب است که بچه ها با کمک بزرگترها چنین برنامه ای داشته باشند. اگر برنامه ریزی قبل از هر تعطیلاتی باشد آن تعطیلات بهتر، راحت تر و پربارتر می گذرد.

 

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به ضرورت داشتن برنامه های متنوع برای تعطیلات نوروز عنوان کرد: جدای از تمام اینها بالاخره برنامه های خانوادگی نیز نیز تعطیلات اعم از ایام نوروز وجود دارد. معمولا بچه ها برخی اوقات به کارهای مربوط  به درس خود می پردازند و زمانی را نی زصرف انجام کارهای عقب افتاده می کنند. بچه ها دوست دارند در کنار این امور ، به تفریح بپردازند و کارهای دیگر انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه خانواده ها می توانند محصولات متنوع کانون پرورش فکری را از سایت دیجی کانون برای بچه های خود خریداری کنند، خاطر نشان کرد:کودکان و  نوجوانان می توانند کتابهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از سایت دیجی کانون تهیه کنند. در این سایت محصولات کانون اعم از فیلم، انیمیشن، کتاب و انواع بازی های ارایه می شود و با پست برای خریداران ارسال خواهد شد. خانواده ها همچنین می توانند با مراجعه به فروشگاه های کانون، این محصولات را برای بچه ها خریداری کنند. بدین ترتیب بچه ها می توانند برای تعطیلات خود  برنامه متنوعی با کتاب، فیلم و بازی داشته باشند و لذت ببرند و چه از این بهتر!

 

کد خبر 1159695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha