کشف بیش از ۶ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق/آمادگی کامل مرزبانی برای برقراری امنیت

سردار گودرزی از آمادگی نیروهای مرزبانی برای برقراری امنیت در ساحل و دریا خبر داد و گفت: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از لحاظ پایش شبانه‌روزی مرز از لحاظ تصویری، زمینی، هوایی و بصورت هوشمند تقویت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سردار«احمد علی گودرزی» در بازدید از پل مرز و مرز زمینی شهرستان آستارا اظهارکرد: کشورمان ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی دارد.

 

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل اشاره کرد و افزود: به دنبال این دستور در حوزه دریابانی با هماهنگی مقام قضایی اقدامات خوبی صورت گرفت.

 

وی نیروهای مرزبانی در زمینه حفظ حقوق بیت‌المال و برای تقویت پایه‌های تولید ملی با قاچاق کالا مبارزه بی‌امان می‌کنند، تصریح‌کرد: در بخش تقویت و انسداد مرز دوربین‌های روی البسه مرزبانان با هدف نظارت و کنترل دقیق مرز و ارزیابی صحت عمل همکاران مرزبانی نصب شده است.

 

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در سال گذشته توسط نیروهای مرزبانی در استان‌های مختلف کشور خبر داد.

 

وی با بیان‌اینکه ارتباط و هماهنگی خوبی در حوزه معاهدات مرزی و تسهیل در تردد خودروها بین مرزبانی ایران و جمهوری آذربایجان شکل گرفته است، خاطرنشان‌کرد: از رودخانه آستاراچای هم مرزنشینان استفاده می‌کنند.

 

سردار گودرزی با تبریک عید نوروز و آغاز تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران به گیلان، ادامه داد: در این راستا امکانات امداد و نجات دریابانی به اندازه کافی تامین شده است.

 

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی نیروهای مرزبانی برای برقراری امنیت در ساحل و دریا خبر داد و گفت: در اواخر سال گذشته تعدادی خودروهای عملیاتی و همچنین تعدادی شناور به استان‌های ساحلی اختصاص یافت.

کد خبر 1159706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha