نرم افزار «مسافر یار« در وردی های اصفهان معرفی می شود/ افزایش ماندگاری در استان اصفهان

ایزدی با اشاره به اقدامات ستاد نوروزی در روزهای اولیه کار گفت: نرم افزار «مسافر یار« در وردی های استان اصفهان با ارسال پیامک معرفی می شود.

«علیرضا ایزدی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و راهنمایی مسافران به صورت دیجیتال انجام می شود، اظهارداشت:‌ با همکاری شرکت مخابرات پیامک معرفی نصب نرم افزار «مسافر یار« در ورودی های استان انجام می شود و از طریق این برنامه اطلاعات لازم در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان افزود: توزیع بروشور های آموزشی چاپی امسال با فعال سازی این نرم افزار کمتر شده که اینگونه ضمن مدیریت هزینه ها به محیط زیست و جلوگیری از هدر رفت کاغذ نیز کمک می کند.

 

وی ادامه داد: گردشگران با نصب این نرم افزار امکان مشاهده و بررسی اطلات مورد نیاز گردشگری خواهند بود و از خدمات آنلاین آن نیز برای دریافت خدمات قادر به استفاده هستند.

ایزدی ایجاد کمپ های و ایستگاه های راهنمایی مسافرین را از اقدامات صورت گرفته در خدمت رسانی به مسافران اعلام کرد و اذعان داشت: شهرداری ها در این خصوص همکاری کرده اند.

 

افزایش ماندگاری در استان اصفهان

 

وی با اشاره به معرفی ظرفیت های گردشگری و تاریخی استان گفت: با چنین اقدامی ضمن معرفی توانمندی های گردشگری سراسری استان به ماندگاری مسافران نیز کمک شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خاطرنشان کرد: شناخت مردم نسبت به پتانسیل و جاذبه های گردشگری سراسر استان امکان بهره گیری از آن و سفر به نقاط مختلف را فراهم می کند.

وی ادامه داد: ستادهای سفر شهرستانی برای میزبانی و اسکان مسافران و اجرای برنامه های فرهنگی برنامه ریزی داشته و در هر منطقه برنامه هایی از این قبیل اجرا می شود.

 

 

کد خبر 1159716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha