گروه قلب های بی قرار با رأی مردمی به مرحله مسابقه ملی و بین المللی سرود فجر راه می یابد

حجت الاسلام فراستی با اشاره به اهمیت هم افزایی گروه سرود قلب های بی قرار گفت: گروه قلب های بی قرار با رأی مردمی به مرحله مسابقه ملی و بین المللی سرود فجر راه می یابد.

« حجت الاسلام فراستی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت هم افزایی گروه سرود قلب های بی قرار گفت: گروه قلب های بی قرار با رأی مردمی به مرحله مسابقه ملی و بین المللی سرود فجر راه می یابد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) هشتگرد افزود: با توجه به مقام نخست گروه قلب های بی قرار در بخش استانی مسابقه ملی و بین المللی سرود فجر و نیاز به رأی مردمی برای حضور در مرحله کشوری دارد. 

 

وی ادامه داد: علاقمندان به منظور راه یابی این گروه سرود مصلی امام خمینی(ره) به مرحله کشوری می توانند عدد ۲۱۵ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۳ ارسال کنند. 

 

وی اظهار کرد: عزیزان می توانند از طریق نرم افزار تلوبیون در بخش مربوط به مسابقه فجر و استان البرز به گروه سرود قلب های بیقرار رأی دهند. 

 

گفتنی است، این گروه سرود مسجدی با هماهنگی صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان پیش از شروع بازی فوتبال بین تیم های پیروزی و استقلال در روز نیمه شعبان در ورزشگاه آزادی اجرای زنده داشتند. 

 


 

کد خبر 1159808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha