خدمت رسانی بیش از ۱۴  مرکز نیکوکاری  به نیازمندان در شهرستان آران و بیدگل

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل از فعالیت بیش از ۱۴ مرکز نیکوکاری و خدمت رسانی به نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل،  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل در نشست هم اندیشی مراکز نیکوکاری با تقدیر از عملکرد مطلوب مراکز خیریه و همراهی آنها با کمیته امداد گفت: در برنامه جدید کمیته امداد برای رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان مراکز نیکوکاری جایگاه ویژه ای دارند.

 

حسن اسماعیلی افزود: باید با عملکرد جدی و همت مراکز نیکوکاری این جایگاه دیده شود و مددجو و نیازمند با مراجعه به مراکز نیکوکاری نسبت به توجه مددکاران و مسئولان مراکز نسبت به مشکلات خود اطمینان حاصل کند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل با اشاره به فعالیت و خدمت رسانی بیش از ۱۴  مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان گفت: توزیع بسته های معیشتی، اهدای چند سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و کمک های درمانی، بهداشتی و موردی از جمله فعالیت های ویژه این مراکز بوده و امید است با همت و تلاش بیشتر شاهد تسریع در خدمت رسانی و شناسایی افراد نیازمند جامعه باشیم و کمیته امداد حضرت امام خمینی ره شهرستان آران و بیدگل آماده هر گونه همکاری با مراکز نیکوکاری جهت کمک به محرومین و مددجویان شهرستان است.

 

مراکز نیکوکاری بال های کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان هستند

امام جمعه آران و بیدگل هم در این نشست در سخنانی به جایگاه مراکز نیکوکاری اشاره کرد و اظهار داشت: مراکز نیکوکاری باید همراه و یاور کمیته امداد امام (ره) در رسیدگی به مشکلات محرومین باشند تا در رفع مشکلات تسریع حاصل شود و نتیجه آن دغدغه محرومین باشد.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی افزود: مراکز نیکوکاری بال های کمیته امداد هستند که می توانند در شناسایی و کمک به محرومین نقش بسزایی داشته باشند و این میسر نمی شود مگر با همت و همکاری کمیته امداد و یاری خیرین که انصافا نقش بزرگی در کمک به محرومین جامعه دارند.

 

وی افزود: مراکز نیکوکاری باید برای روشن شدن اذهان عمومی نسبت به عملکرد و خدمات خود آمار بدهند و از سوالات و انتقادات مردمی هراسی نداشته باشند./

 

کد خبر 1159819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha