راهبرد تحقق اقتصاد دانش بنیان در مسیر ریل گذاری دولت سیزدهم است

جابری انصاری با اشاره به اینکه راهبرد تحقق اقتصادی دانش بنیان در مسیر ریل گذاری دولت سیزدهم است گفت: شعارها و راهبردهای کلان در مسیر رشد کشوری امری ضروری است و در این خصوص ریل گذاری درست و مبنایی در دولت سیزدهم را در بخش تولید شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سعید انصاری جابری» با حضور در برنامه صدا و سیمای استان البرز با محوریت شعار سال گفت: تبیین شعار سال با محوریت فرمایشات رهبرمعظم انقلاب امری ضروری است.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شعارها و راهبردهای کلان در مسیر رشد کشوری امری ضروری است و در این خصوص ریل گذاری درست و مبنایی در دولت سیزدهم را در بخش تولید شاهد هستیم. 

 

وی با اشاره به اهمیت مدیریت عمومی کشور بیان کرد: مسئولان و مدیران اجرایی کشور شعار سال را مبنای روند فعالیت و اقدامات خود قرار دهند. 

 

وی ادامه داد: مشارکت دستگاه های اجرایی استان البرز مبتنی بر تحقق شعار سال و خلق یک فرصت مشارکتی میان مردم در روند برنامه های دولت سیزدهم در استان البرز است. 

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: مسیر رشد اقتصاد کشور و اصلاح امور اقتصادی در مسیر حرکت به اقتصاد دانش بنیان است و در این مسیر دانش و فناوری پیشرفته نقش آفرینی کامل دارند. 

 

 

کد خبر 1159820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha