آیت الله ری شهری عمر گرانسنگ خویش را در راه اعتلای اسلام و تبیین ارزش‌ها طی کرد

امیر سرتیپ آشتیانی در پی درگذشت آیت الله محمد محمدی ری شهری، پیام تسلیت صادر و تصریح کرد: آیت الله ری شهری عمر گرانسنگ خویش را در راه اعتلای اسلام و تبیین ارزش‌ها طی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ آشتیانی در پی درگذشت آیت الله محمد محمدی ری شهری، پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

ارتحال شخصیت گرانقدر و عالم برجسته، حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری، موجب تأسف و تالم فراوان گردید.

ایشان در طول حیات خدمت صادقانه و خالصانه همواره مدافع ارزش‌های ناب اسلام محمدی ، نظام و یار امامین انقلاب بودند که عمر گرانسنگ خویش را در راه اعتلای اسلام و مسیر نورانی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تبیین ارزش‌ها و آموزه‌های معارف عالی دینی و اسلامی طی کرد.
آیت الله ری شهری همیشه در دوران قبل از انقلاب و در جریان مبارزه با حکومت ستم شاهی طاغوت نقشی مهم ایفا نمود و در دوران بعد از انقلاب نیز در مسئولیت های خطیر  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخلصانه گام برداشتند و فداکاری های بیشماری از خود نشان دادند .
اینجانب ارتحال این شخصیت برجسته و ممتاز را به محضر رهبر معظم انقلاب ، حوزه‌های علمیه، شاگردان محترم و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، غفران واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 1159839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha