امسال بایستی در اعتماد مردم، خدمت بیشتر و بهتر و عدالت اجتماعی تحول ایجاد شود

فرماندار شهرستان قرچک گفت: امسال بایستی در اعتماد مردم، خدمت بیشتر و بهتر و عدالت اجتماعی تحول ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، به مناسبت سال جدید، سرپرست فرمانداری قرچک به همراه کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مادر معظم «شهید مرتضی امیرحسن» دیدار کرده و ضمن تبریک سال جدید که به شعار "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" مزین شده، از درگاه خداوند متعال، سالی همراه با سلامتی و برکت برای ملت ایران را خواستار شد.

علیرضا فاتحی‌نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در این دیدار گفت:‌ امیدواریم خداوند در سال جدید، امر پیروی از شهدا و دعای خیر والدین عزیز آنها را روزی همگان قرار دهد.

وی افزود:‌ به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، مردم سال سختی را پشت سر گذاشتند؛اما بخاطر علاقه‌ای که به نظام دارند، همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی بودند و هستند و ما وظیفه داریم حمایت‌های مردم را با کار مضاعف و تلاش حداکثری پاسخ دهیم.

فاتحی نژاد سال جدید را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم یک فرصت مناسب دانست و تصریح کرد:‌امسال بایستی در اعتماد مردم، خدمت بیشتر و بهتر و عدالت اجتماعی تحول ایجاد شود، شعار امسال به مسائل معیشت، خودکفایی بیشتر، عزت، توسعه و پیشرفت همه‌جانبه توجه داشته و ما نیز بر همین مبنا حرکت خواهیم کرد.

گفتنی‌است، در پایان فرماندار با اهدای لوح تقدیر، از صبر و ایثارگری این مادر شهید تقدیر بعمل آورد.

کد خبر 1159840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha