احترام به مقام شهدا و تکریم خانواده های شهدا  وظیفه  مسئولین است

فرماندار شهرستان ورامین گفت: احترام به مقام شهدا و تکریم خانواده های شهدا وظیفه مسئولین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با آغاز سال ۱۴۰۱ ، فرماندار ورامین به همراه فخاری معاونت سیاسی و امنیتی ، فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین ، زاهدی بخشدار مرکزی ، خدادادی بخشدار جوادآباد و عزیز پور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل خانواده های شهیدان منصوری در ورامین ،  کچویی و تات در بخش جوادآباد ، ضمن عرض تبریک سال نو با خانواده های این شهدای گرانقدر دیدار و از آن ها تقدیر کرد.

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این دیدار ضمن تکریم جایگاه شهدا اظهار کرد : امنیت امروز جامعه را مرهون و مدیون شهدایی هستیم که در دفاع مقدس و طول انقلاب اسلامی با گذشت از جان خود ، آرامش امروز ما را رقم زدند.

وی در ادامه افزود : مادران ، پدران و همسران شهدا با جهاد در راه خدا ، با ارزش ترین دارایی خود که همان فرزند و همسرانشان است تقدیم راه خدا کردند که در این راستا تکریم و احترام به مقام شامخ شهدا و همچنین خانواده های شهدای گرانقدر وظیفه ما مسئولین است.

درویشی در پایان خاطر نشان کرد : وظیفه ما مسیولین در مقابل شهدا که از با از خودگذشتگی از جانشان ، امنیت امروز جامعه را تضمین کرده اند ، اینست که با خدمت صادقانه به مردم وظیفه خود را در مقابل خون شهدا ادا کنیم.

فرماندار ورامین در پایان این بازدید نیز با حضور آرامگاه شهدای گمنام بخش جوادآباد ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی ، مزار شهدای گمنام را غبار روبی کرد.

کد خبر 1159848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha