اجرای ویژه برنامه های نوروزی در کانون های مساجد استان

ابدالی پور گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی برای فضا سازی فرهنگی و خدمت رسانی به مردم هستند.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به گستردگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی استان لرستان، اظهار داشت: مساجد و کانون های فرهنگی هنری و مساجد ظرفیت گسترده ای  در عرصه های مختلف توان خدمات رسانی به مردم را دارا هستند.

 

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی استان لرستان، افزود: تلاش شده است با همراهی با دستگاه های اجرایی در عرصه فرهنگی برنامه های مختلف در استان اجرایی شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هری مساجد لرستان ادامه داد: با فرهنگ سازی در حوزه مسایل دینی و مذهبی با تکیه بر توان مردم، در راستای استقبال از مسافران نوروزی تلاش می شد.

 

وی با اشاره به فعالیت 428 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان لرستان، افزود: بالغ بر 60 درصد کانون های مساجد استان لرستان در مناطق روستایی قرار دارند و ای کانون های محور فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی و اجرای طرح هایی چون استقبال از مسافران نوروزی هستند.

 

ابدالی پور اذعان داشت: همچنین در لحظه تحویل سال به روال سال هاي گذشته كانون فرهنگي هنري مساجد استان لرستان مرام تحویل سال را برگزار کرده اند.

 

وی اظهار کرد: اجرایی برنامه هايي نظير برگزاري سخنراني، گفتمان، نمايشگاه و مسابقات كتابخواني، برپایی نمایشگاه های توانمندی های کانون های فرهنگی هنری از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان لرستان در طول تعطیلات نوروزی است.

 

ابدالی پور افزود: نصب بنر تبريك سال نو و خوش آمدگويي به ميهمانان نوروزي در مبادي ورودي شهرها، برپايي غرفه عرضه محصولات فرهنگي و صنايع دستي، ايستگاه هاي استقبال از مسافران نوروزي و اهداي اقلام فرهنگي از ديگر برنامه هاي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد است.

 

کد خبر 1159864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha