پذیرش بیش از ۰۰۰ ۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اسکان دو هزار و ۶ نفر مسافر نوروزی در مراکز اقامتی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسنعلی عزت‌خواه» امروز (۲ فروردین ماه) در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان مدارس در شهرستان بویراحمد، گفت: از ۲۸ اسفند تا یک فروردین بیش از ۲ هزار گردشگر در مدارس استان اسکان داده شدند.

 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۹۶۴ خانوار به مدارس اسکان در سطح شهرستان‌ها و مناطق مراجعه کرده اند که شهر یاسوج با ۸۳۵ خانوار با جمعیت ۱۶۰۴ نفر بیشترین آمار مسافر نوروزی را داشته است.
 
 
عزت‌خواه با بیان این که ستاد اسکان فرهنگیان آمادگی کامل برای پذیرش مسافران را دارد، گفت: در استان بیش از ۱۲ پایگاه در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق فعال بوده که این تعداد پایگاه وظیفه خدمت‌رسانی به مسافران را بر عهده دارند.
 
 
محمد جمالی آرند هم گفت: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات جهت رفاه میهمانان نوروزی استفاده شود.
 
 
معاون آموزش و پرورش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تلاش عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در سطح استان معطوف به این بوده که ضمن کرامت میهمانان، نسبت به معرفی جاذبه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان اهتمام کنند.
 
 
 
وی خاطرنشان کرد: با همه توان تلاش خواهیم کرد در نوروز ۱۴۰۱ با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های مصوب و پروتکل‌های بهداشتی همانند دوران قبل از کرونا از هم وطنان و همکاران فرهنگی بعد از دو سال سختی پذیرایی خوبی داشته باشیم تا خاطره‌ای ماندگار در سفر به این استان داشته باشند.
 
 
جمالی گفت: هفت آموزشگاه با ۴۰ کلاس در شهرستان چرام و پنج آموزشگاه با ۳۵ کلاس پذیرای مسافران نوروزی در این شهرستان‌هاست.
کد خبر 1159909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha