جشن های مردمی فرهنگ و هنر در مناطق مختلف استان برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن های مردمی فرهنگ و هنر با شعار « نشاط، امید ، معنویت- سلامت اجتماعی» در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امین درخشان» امروز (۳ فروردین ماه) با تبریک عید باستانی نوروز، اظهار کرد: حوزه فرهنگ برای شعار سال و پیوست فرهنگی «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» پیشگام خواهد بود.

 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اصلی ترین اولویت های این اداره کل در استان را توجه جدی به بعد مردمی کردن فرهنگ دانست و افزود: آنچه امروز نیاز مردم در حوزه فرهنگ و هنر بوده این است که فرهنگ باید به دل جامعه برود تا مردم بهره ببرند و توان و خلاقیت هنر و هنرمندان در جامعه دیده شود.
 
 
وی خاطرنشان کرد: از دو سال قبل تاکنون به دلیل شرایط کرونایی مردم از حضور در برنامه‌های جمعی فرهنگی و هنری محروم بوده‌اند و جامعه به نوعی دچار آسیب روحی ناشی از کرونا شده، که بدون تردید نشاط اجتماعی ضرورت امروز حوزه فرهنگ است.
 
 
درخشان در ادامه، با اشاره به برنامه‌های نوروزی این اداره‌کل، گفت: جشن های مردمی، فرهنگی و هنری در شهرستان های گچساران، کهگیلویه، بهمئی، باشت، چرام و لنده برگزار و این برنامه ها در شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون نیمه دوم اردیبهشت ماه با توجه به شرایط آب و هوا در فضای باز و در مناطق گردشگری برگزار می شوند.
 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با برنامه‌های ترکیبی فرهنگی و هنری با  محوریت نشاط، امید، معنویت و سلامت اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی اجرا خواهند شد.
کد خبر 1159954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha