خدمات دهی ۳۰ نیروی راهداری به مسافران نوروزی

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی، ۳۰ نفر از نیروهای اداره راهداری این شهرستان به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به افزایش تعداد مسافران نوروزی و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر جاده اصلی خاطرنشان کرد: ایستگاه های اطلاع رسانی برای مسافران نوروزی در نقاط مختلف شهر برپا شده و در اجرای طرح نوروزی جهت خدمات دهی بهتر مسافران، 30 نفر نیروی این اداره در قالب سه شیفت کاری شیفت هستند و در صورت نیاز به روستاها هم خدمات لازم ارائه خواهد شد.

 

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان اضافه کرد: در نخستین روز سال،  ورودی وسایل نقلیه در این شهرستان، 15 هزار 975 مورد و خروجی آن، 9 هزار و 511 مورد بوده که ورودی آن نسبت به روز قبل 34 درصد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 170 درصد افزایش داشته است.

 

 

جوان اظهار کرد: طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی در شهرستان، تردد وسایل نقلیه در جاده های اصلی این شهرستان نسبت به قبل طرح، دو برابر افزایش داشته است.

 

 

وی عنوان کرد: قبل از آغاز اجرای طرح نوروزی، روزانه 13 هزار خودرو در مسیر شیروان-فاروج و شیروان-بجنورد تردد می کردند که اینک این تعداد به روزانه 25هزار خودرو در دو  مسیر اصلی افزایش یافته است.

 

 

وی با بیان اینکه نبود محدودیت‌های کرونایی باعث شده تا سفرهای نوروزی افزایش یابد، تصریح کرد: طرح نوروزی امسال از 25 اسفند آغاز شده و تا 24 فروردین ادامه دارد که با توجه به پیش بینی وضعیت جوی به شهروندان و مسافران توصیه می شود جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی نکات لازم راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

 

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1159956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha