نمایش کارکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در قاب سیمای استانی

حجت الاسلام شکری با اشاره به ضرورت تحقق جهاد تبیین گفت: بنابر تفاهم نامه و هماهنگی های صورت گرفته، کارکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در قالب سیمای استانی با محوریت جهاد تبیین به تصویر می آید.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک ایام نوروز و ایام شعبانیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: تلاش بچه های مسجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب ویژه برنامه های تلویزیونی فرصتی برای بیان ویژگی ها و شاخص های حرکتی و مبنایی آن است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود:  بنابر تفاهم نامه و هماهنگی های صورت گرفته، کارکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در قالب سیمای استانی با محوریت جهاد تبیین به تصویر می آید. 

 

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: ویژه برنامه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در ماه مبارک رمضان پیش از زمان افطار با همت هنرمندان صدا و سیمای استان تهیه و تدوین می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت تحقق و تبیین جهاد تبیین با توجه به خاستگاه شکل گیری انقلاب از نهاد مقدس مسجد است بیان کرد: جهاد تبیین به عنوان یک امر ضروری از منظر رهبرمعظم انقلاب اسلامی و یک راهبرد اندیشه ای مطرح شد که این مهم رویکرد برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در سال جاری است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: توجه به شاخص های کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف رشد و تعالی مساجد یکی از برنامه های مورد نظری است که در قالب طرح جهاد تبیین محقق می شود. 

 

 

 

 

کد خبر 1159964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha