آمادگی ۱۰ مسجد در آستارا برای اسکان مسافران نوروزی

مهدوی از آمادگی ۱۰ مسجد در شهرستان آستارا برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

«جمشید مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: با توجه به اتمام بارش‌ برف، حجم ورود مسافرین به آستارا لحظه به لحظه بیشتر می‌شود.

 

دبیر ستاد رسیدگی به امور مساجد بندر آستارا با بیان‌اینکه به علت برودت هوا امکان استفاده از کمپ‌های شهرداری برای مسافرین نوروزی وجود ندارد، افزود: بر این اساس مساجد بین‌راهی و مساجد شهری و اماکن متبرکه آستارا برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، مسجد محمد رسول‌الله(ص)، حسینیه بازار، امام رضا(ع) غربا، امام حسین(ع) شهرک عباس‌آّباد،  فاطمه زهرا(س) آستارا، مسجد جامع لوندویل، فاطمه زهرا(س) لوندویل، جامع گنجی‌‎کش حیران، قدس باغچه‌سرا و امام جواد(ع) روستای ویرمونی برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، تصریح‌کرد: هیئت امناء و خادمین مساجد در اسکان مسافرین همکاری لازم را داشته باشند.

 

مهدوی گفت: مسافران نوروزی هنگام اسکان در مساجد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با خادمین مساجد همکاری لازم را داشته باشند.

 

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بندر آستارا با تاکید بر ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران نوروزی،خاطرنشان‌کرد: آستارا به عنوان یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر کشور، جزء مقاصد اصلی مسافران در ایام تعطیلات است و شایسته است در شهرستانی که شهره به فرهنگ و مهمان‌نوازی است بهترین خدمات به مسافران ارائه شود تا آنان این شهرستان را با خاطره‌ای خوش ترک کنند.

کد خبر 1159967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha