راهیان نور ظرفیت بسیار خوبی برای معنویت افزایی و مقابله با توطئه‌های دشمنان است

حجت الاسلام ایرانی، گفت: راهیان نور ظرفیت بسیار خوبی برای معنویت افزایی و مقابله با ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان است که باید همه در این مسیر گام برداریم.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بازدید از سرزمین های نور که منور به فضای عطرآگین شهدا می باشد، یکی از سرمایه های معنوی که سابقه اینچنینی در تاریخ اسلام، بلکه بشریت نداشته است.

 

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: همین مناطق آمیخته به خون مطهر و مقدس شهدای دفاع مقدس در صورت کم توجهی به آن، قطعا کفران نعمت بوده و باید در پیشگاه خداوند متعال و شهدا گرانقدر، پاسخگوی آن باشیم .

 

 

وی با اشاره به اینکه یکی از ضروت‌های مهم در گام دوم انقلاب اسلامی تقویت فرهنگ دفاع مقدس و بهره‌گیری از ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: بهره‌گیری از نسخه شفا بخش دفاع مقدس می‌توان در همه مقاطع پیروزی و موفقیت کسب کرد. و راهیان نور فرصت بسیار مناسب برای انتقال ارزش‌های انقلاب نسل جوان برای و آشنایی بیشتر با دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

 

حجت الاسلام ایرانی  تصریح کرد: مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس ضمن آشنایی آحاد جامعه، به خصوص نسل سوم انقلاب با شیوه‌های نبرد فرزندان این مرز و بوم، عمق ایثار و از خودگذشتگی، جوانان دیروز را به نمایش می‌گذارد.

 

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد:هر یک از ما در برابر تعهد دینی و انقلابی وظیفه داریم، پاسدار خون شهدا و انتقال ارزش‌های انقلاب نسل جوان برای و آشنایی بیشتر باشیم که این فرصت در دل راهیان نور وجود دارد.

 

 

 

وی در پایان گفت: برنامه راهیان نور و حضور طلاب در مناطق عملیاتی، قطعا می تواند نقشه شوم استکبار جهانی در قالب ناتوی فرهنگی را خنثی نماید.

 

 

کد خبر 1159984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha