اماکن تاریخی و گردشگری جهرم نورپردازی شدند

اسدی گفت: به مناسبت ایام نوروز، اماکن تاریخی و گردشگری جهرم همچون «بقعه قدمگاه»، «غار سنگ‌اشکن» و برخی میادین شهر جهرم نورپردازی شدند.

«عبدالرحیم اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری جهرم، نورپردازی غار سنگ اشکن، بزرگترین غار دست‌ساز جهان، بنای تاریخی «قدمگاه» و برخی میادین شهر جهرم با تلاش نیروهای تاسیسات شهرداری جهرم انجام شد.

 

شهردار جهرم بااشاره به اینکه با توجه به عمق زیاد «غار سنگ اشکن» نورپردازی انتهای غار با مشکلات زیادی روبرو بود، افزود: بدلیل زیبایی خاصی که دیواره های انتهایی این غار دست‌ساز دارد تیم تخصصی تاسیسات شهرداری دورترین نقطه‌ این مکان زیبا را هم نورپردازی کردند تا برای مسافران نوروزی، عظمت و زیبایی غار را به تصویر بکشند.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین نورپردازی بنای تاریخی «قدمگاه» به علت حضور گردشگران نیز صورت گرفت، بیان کرد: به مناسبت جشن نوروز، برخی میادین سطح شهر نیز با نورپردازی، جلوه بیشتری به خود گرفت.

 

اسدی در پایان اظهار کرد: زیباسازی شهر جهرم جزو اولویت‌های شهرداری جهرم است و از همشهریان تقاضا داریم در این مهم، شهرداری را یاری کنند.

کد خبر 1159986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha