تمهیدات لازم برای  رفاه حال مسافران مهیا شده است

رنجبر، گفت: تمهیدات لازم برای رفاه حال مسافرانی که وارد شهر کرمانشاه می شوند فراهم و جای هیچ نگرانی نیست.

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بر اساس دستور استاندار کرمانشاه ستاد اجرایی خدمات سفر را در شهرستان کرمانشاه با حضور اعضای ذیربط همچنین با حضور اعضای تابع با مسئولیت بخشداران و شهرداری شهرهای تابعه قبل از ایام نوروز تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

 

 

فرماندار کرمانشاه افزود: تمهیدات لازم همچون استقرار سه ایستگاه در مبادی ورودی و خروجی شهر با همکاری تیم های شهرداری، میراث فرهنگی و جمعیت هلال احمر کار راهنمایی مسافرین را همانند سنوات گذشته انجام می دهند و از طرفی حدود ٢ هزار تخت هتل، هتل آپارتمان، مهمان سرا، مهمان پذیر، ۵ اقامتگاه بومگردی و ١٢ خانه مسافر آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی هستند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: ۶ اکیپ نظارتی کار نظارت بر هتل ها، مسافرخانه ها، سالن های غذاخوری، پارک های عمومی، اغذیه فروشی ها و بازار و محل های اسکان را به عهده دارند، و شهرداری کرمانشاه هم در بعد زیباسازی کارهایی را آغاز کرده و در زمینه جمع آوری زباله، رنگ آمیزی جداول، لکه گیری آسفالت در معابر، ساخت المان ها در برخی از میادین پر ازدحام و شلوغ شهر و به طور کلی زیباسازی شهر را در دستور کار شهرداری های مناطق قرار گرفته است.

 

 

رنجبر تصریح کرد: گشت های سیار به ویژه در منطقه طاقبستان، پارک شرقی و پارک کوهستان تقویت و معتادان متجاهر هم جمع آوری شدند ، امسال تلاش کردیم از بخش خصوصی هم استفاده و ظرفیت نگهداری را افزایش دهیم، جمع آوری متکدیان هم در جلسات مختلف مصوب و به شهرداری ابلاغ شده که شهرداری این کار را هم با جدیت انجام دهد.

 

فرماندار کرمانشاه با توجه به شیوع ویروس کرونا  تاکید کرد: مسافرین نوروزی باید برای ورود به اماکن تاریخی و تفریحگاه ها استان حتما دو دز واکسن را تزریق کرده باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 1159990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha