اجرای یازدهمین مرحله پویش «ما همه یک خانواده‌ایم» در اندیمشک

مدیر کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد (ص) مسجد امام جعفر صادق (ع) اندیمشک از اجرای یازدهمین مرحله پویش «ما همه یک خانواده‌ایم» همزمان با ایام عید نوروز خبر داد.

«مسعود قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و سال نو اظهار کرد: این ایام فرصت مناسب و ارزشمندی برای تقویت وحدت و همدلی و همچنین کمک به همنوعان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد (ص) مسجد امام جعفر صادق (ع) اندیمشک از اجرای یازدهمین مرحله پویش «ما همه یک خانواده‌ایم» همزمان با ایام عید نوروز خبر داد افزود: در این مرحله، توزیع بیش از ۷۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های کم‌برخوردار و کم‌بضاعت صورت گرفت.

 

وی با بیان این پویش از ابتدای سال ۱۴۰۰ در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم کمک‌های مؤمنانه آغاز شد اذعان کرد: سال گذشته بیش از یک‌هزار بسته مواد غذایی میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد.

 

قاسمی تصریح کرد: کمک نقدی به خانواده‌های کم‌بضاعت و اهدای اقلامی از قبیل فرش، یخچال، کولر و البسه با کمک‌های مردمی از جمله اقدامات جهادی کانون صادق آل محمد (ص) اندیمشک در سال ۱۴۰۰ بودند.

 

کد خبر 1159992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha