تقدیر آیت‌الله مدرسی از برنامه‌های خانواده محور شهرداری یزد در ایام نوروز

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد از برنامه‌های خانواده محور شهرداری در ایام نوروز تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی یزدی در دیدار نوروزی ابوالقاسم محی الدینی شهردار شهر میراث جهانی یزد با وی به حضور مسافران نوروزی در شهر یزد اشاره کرد و اظهار داشت: الحمدالله با کنترل بیماری کرونا،‌ زمینه شروع مسافرت‌ها فراهم شده است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که در برنامه‌های امسال شهرداری صورت گرفته توجه به موضوع بسیار مهم خانواده است و در اکثریت برنامه‌ها این موضوع لحاظ شده است.

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد ادامه داد: موضوع خانواده در دین مبین اسلام از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و باید تلاش شود برنامه های فرهنگی بیشتری در راستای تقویت کانون خانواده در جامعه انجام شود.

مدرسی یزدی به ارزش‌های فرهنگی یزد اشاره کرد و افزود: لازم است که شهرداری یزد تمام توان خود را برای معرفی ارزش‌های ناب یزد به مسافران نوروزی به کار گیرد و ارزش‌ها و فرهنگ دینی و مذهبی یزد را به تمامی مسافران معرفی کنند. 

وی ادامه داد: ایام نوروز و حضور مسافران نوروزی در یزد فرصت بسیار خوبی است که بتوان فرهنگ و ارزش‌های دینی یزد را به دیگران معرفی کنیم و باید تلاش کنیم از این ظرفیت بهترین استفاده را ببریم.

کد خبر 1160049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha