پروژه های باب مهدی(عج) و صحن صاحب الامر در آستان مقدس عسکریین به مرحله پیشرفته رسید

آستان مقدس حرمین امامین عسکریین از پیشرفت قابل ملاحظه پروژه های باب مهدی(عج) و صحن صاحب الامر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العسکریین، کارکنان مهندسی و فنی در پروژه های تعمیر و نگهداری در آستان مقدس حرمین امامین عسکریین(ع) توانستند پروژه های باب امام مهدی(عج) و صحن صاحب امر به مراحل پیشرفته برسانند تا  مکان های جدید خدماتی برای زایرانی باشد و دبیرخانه این آستان نظارت آن را برعهده خواهد داشت.

 

مهندس حیدر صبری، درباره ماهیت این کار و درصد موفقیت در طرح باب المهدی(عج) گفت: با راهنمایی و پیگیری مستقیم دبیرخانه آستان مقدس عسکریین(ع)، کارکنان بخش پروژه های مهندسی پیشرفت قابل ملاحظه ای در پروژه باب المهدی(عج) دانشتند و بیش از 90 درصد پیشرفت کار داشتند. مساحت این پروژه چهار هزار و 200 متر مربع است که با همکاری شرکت خیریه الکوثر انجام می شود.

 

صبری افزود:این پروژه شامل عملیات خاکبرداری، مسطح کردن زمین، اجرای شبکه آب رسانی، فاضلاب، برق، کف پوش کردن با سنگ مرمر مرغوب است.

 

از سوی دیگر، استاد مرتضی رشید، معاون مسئول بخش تعمیرات مهندسی با بیان مراحل تکمیل پروژه صحن، گفت: کارکنان بخش تعمیرات و مهندسی مرحله اول حفاری، مسطح کردن زمین، کشیدن خطوط زیرساخت ها از باب و فاضلاب، برق و سنگ فرش کردن با سنگ مقرنس انجام شده است که 70 درصد از پروژه است. مساحت این پروژه هفت هزار و 300 متر مربع برآورد شده است.

رشید گفت: مرحله دوم این پروژه در چند روز آینده آغاز می شود. این مرحله شامل نصب سنگ ها، سقف ها، کار درهای ورودی، آبنما و سرویس های بهداشتی است.

کد خبر 1160031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha