بنر شعار سال در مساجد نصب شد / فعالان کانون های مساجد به عید دیدنی مدافعان سلامت و خانواده شهدا رفتند

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: همزمان با بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت سال جدید و تبیین شعار سال و در راستای طرح ملی بهارانه فهما بنر این شعار چاپ و در مساجد شهرستان بیله سوار نصب شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جمعی از فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار همزمان با لحظه تحویل سال جدید به عید دیدنی مدافعان سلامت در مراکز درمانی این شهرستان و منازل خانواده شهدا رفتند.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: دلجویی از مدافعان سلامت و تقدیر از آنها برای تلاش 2 سال اخیر در مقابله با بیماری کرونا و تکریم از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا در این برنامه فرهنگی به مناسبت سال جدید با حضور اعضای کانون های مساجد بیله سوار صورت گرفت.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: تکریم از خادمان مساجد شهرستان بیله سوار و دیدار با مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کیانی و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر از دیگر برنامه های عیددیدنی اعضای کانون های مساجد بود.

 

ملکی ادامه داد: همزمان با بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت سال جدید و تبیین شعار سال و در راستای طرح ملی بهارانه فهما  بنر این شعار چاپ و در مساجد شهرستان بیله سوار نصب شد.

 

وی خاطر نشان کرد: دیدار با نیازمندان و اهدای بسته های معیشتی نوروزی و کمک های مومنانه نقدی به این خانواده ها از دیگر برنامه های اعضای کانون به مناسبت سال جدید بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: تاکید بر عمل به منویات مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با شهدا از جمله مطالبی بود که در این دیدارها به آن اشاره شد.

 

ملکی عنوان کرد: معرفی کتب نویسندگان بومی شهرستان و تشویق به مطالعه در ایام نوروز از دیگر برنامه های فرهنگی است که به همت فعالان کانون های مساجد این شهرستان اجرا شد.

 

کد خبر 1160032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha