۱۳۰ نفر از انزلی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

جانباز از اعزام سه اتوبوس متشکل از ۱۳۰ نفر از انزلی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

«حمید جانباز» امروز (چهارشنبه، 3 فروردین ) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی گفت: بعد از چند سال وقفه که به دلیل کرونا در برگزاری اردوی راهیان نور شاهد بودیم امروز ۱۳۰ نفر از انزلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی اظهار داشت: سه دستگاه اتوبوس از علاقه‌مندان برای حضور در اردوی کاروانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند اما متقاضیان بسیار بیشتر از ظرفیت سه اتولوس پیش بینی شده بود.

 

وی ادامه داد: اعزامیان به اردوی راهیان نور سه دوز واکسن کرونا را دریافت کرده بودند و با رعایت کلیه مسائل بهداشتی به این اردو اعزام شدند. دو دستگاه اتوبوس بصورت خانوادگی و یک دستگاه اتوبوس بصورت انفرادی بود.

 

جانباز تصریح کرد: این اردو به مدت سه تا 6 روز برگزار می‌شود و زائرین از مناطق عملیاتی کربلای 5، شلمچه، اروندکنار، طلاییه و سایر مناطق جنگی بازدید خواهند کرد.

 

جانبازی خاطرنشان کرد: تا پایان سال اردوهای راهیان برای دانش آموزان و علاقمندان شرکت در این اردوها در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور برقرار خواهد بود و علاقمندان می توانند بصورت مجازی نیز در اردوی سازمان بسیج و سپاه قدس راهیان نور شرکت کنند.

کد خبر 1160034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha