ورود بیش از ۵۵۲ هزار وسیله نقلیه به گیلان

مرادی از ورود بیش از ۵۵۲ هزار وسیله نقلیه از آغاز اجرای طرح ستاد سفر به گیلان خبر داد.

«فریبرز مرادی» امروز( چهارشنبه، ۳ فروردین ) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: طی هشت روز گذشته شاهد افزایش ورود وسیله نقلیه به گیلان هستیم.



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ۴۲ دستگاه تردد شمار گیلان آمار ورودی و خروجی وسایل نقلیه ثبت و دریافت می شود گفت: از ۲۵ اسفند تا پایین روز ۲ فروردین ۵۵۲ هزار و ۸۴۴ وسیله نقلیه وارد استان شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است.


وی ادامه داد: ۳۳۲ هزار و ۷۴۳ وسیله نقلیه در این مدت از استان خارج شدند که نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد رشد داشته است.


مرادی خاطر نشان کرد: محور آزاد راه قزوین _رشت با ورود ۳۰۰هزار و ۳۰۷وسیله نقلیه و همچنین محور رامسر _چابکسر با ورود ۱۶۲ هزار و ۵۰۹وسیله نقلیه بیشترین ورودی محورهای استان در این مدت را داشته است.


مدیر کل راهداری، حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: محور چابکسر _ رامسر با خروج ۱۴۵ هزار و ۸۷۳ وسیله نقلیه بیشترین خروجی در این مدت را به خود اختصاص داده است.


مرادی با تاکید بر اینکه به ویروس کرونا اظهار داشت: مسافران عزیز حین ورود به استان با توجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اصول بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.


وی به سفرهای درون و برون استانی اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت ۱۰ هزار و ۳۱۳ سفر درون و برون استانی با ناوگان عمومی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه ۲۷ درصد کاهش داشته است.


مدیر کل راهداری، حمل و نقل جاده ای گیلان خاطرنشان کرد: ۵۰ هزار و ۳۲۰ مسافر در این مدت با ناوگان عمومی جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه ۲۸ درصد کاهش داشته است.‌

کد خبر 1160047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha