ارائه خدمات درمانی و امدادی به ۶۳۰۰ زائر مناطق عملیاتی

خدادادی از ارائه خدمات درمانی و امدادی به بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ زائر مناطق عملیاتی از ابتدای طرح نوروزی هلال‌احمر خوزستان تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (چهارشنبه ۳ فروردین) در حاشیه نشست پیگیری مصوبات کمیته بهداشت و درمان راهیان نور که با حضور دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، رئیس اورژانس کشور و معاون اورژانس استان برگزار شد، از ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور خبر داد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به برپایی ۲ مرکز درمانگاهی موقت در محورهای عملیاتی دوران جنگ تحمیلی و برپایی پایگاه های امداد و نجات در مناطق عملیاتی افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از زائران کربلای ایران با مراجعه به مراکز درمانی و پایگاه های امدادی از خدمات درمانی، سلامت محور و امدادی این جمعیت بهره مند شدند.

 

وی ادامه داد: در این بازه زمانی علاوه بر اینکه یک هزار و ۷۳۰ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند، ۹ مصدوم نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 

خدادادی همچنین از آمادگی کامل تیم های درمانی و امدادی این جمعیت جهت ارائه خدمات رایگان به مراجعین تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

 

وی در پایان با توصیه به توجه علائم و خارج نشدن از کاروان های راهیان نور، از زائران خواست صرفا از معابر پیش بینی شده تردد کرده و جدا از ورود به سایر فضاهای مناطق عملیاتی به دلیل وجود مین ها و مهمات منفجر نشده بازمانده از زمان دفاع مقدس و خطر انفجار آنها اجتناب کنند.

 

کد خبر 1160080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha