وقوع سرقت در ایام نوروز کاهش یافته است/افزایش سفرهای ریلی و هوایی در کشور

سردار معصوم بیگی با اشاره به اقدامات پلیس و وضعیت امنیت در کشور گفت: وقوع سرقت در ایام نوروز در بسیاری از مولفه ها کاهشی بوده و ضریب امنیت افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار »مهدی معصوم بیگی» در سفر به استان اصفهان و بازدید از مراکز انتظامی و پاسگاه های پلیس راه در جمع فرماندهان انتظامی و رئیس پلس های تخصصی اظهارداشت: تلاش و همت پلیس از دو ماه گذشته تاکنون برای

کاهش سرقت و تصادفات بکار گرفته شده و آمادگی نوروزی از آن زمان ایجاد دو طرح از 25 اسفندماه آغاز شده است.

رئیس بازرسی ناجا افزود: همت و تلاش پلیس برای کاهش تصادفات، افزایش ایمنی در سفر و امنیت مسافران و هم وطنان بکار گرفته شده و تا روزهای پایانی تعطیلات این اقدامات ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: وقوع سرقت در ایام نوروز در بسیاری از مولفه ها کاهشی بوده و ضریب امنیت افزایش یافته که البته در برخی از موارد که روند افزایش وقوع جرم بوده نیازمند همکاری مردم در جلوگیری فرصت سازی برای مجرمان است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه وجود پول و طلا در خانه و یا همراه افراد بدون مراقبت امکان وقوع جرم و سرقت را فراهم می کند، تصریح کرد: ایجاد بسترهای امن برای نگهداری اموال و نصب دستگاه های هشدار دهنده و ایمن در این خصوص نیاز است.

 

وی کنترل ترددهای جاده ها و برخورد با متخلفین را برای ایمنی سفر جز ماموریت های پلیس اعلام کرد و اذعان داشت: توان پلیس در این حوزه افزایش یافته و با نظارت های راهبردی پیشگیری از نخلف و افزایش ایمنی رقم خورده است.

 

افزایش سفرهای ریلی و هوایی در کشور

 

رئیس بازرسی ناجا با اشاره به افزایش سفرها پس از دو سال شرایط سخت کرونایی، تصریح کرد: امسال موج زیادی از سفرها را در کشور داشته ایم که باید دستگاه ها توان بیشتری را برای مدیریت این شرایط بکار گیرند.

وی با بیان اینکه سفرهای جاده ای رشد داشته است، خاطرنشان کرد: سفر به وسیله قطار بیش از 100 درصد و سفر با هواپیما نزدیک به 40 درصد افزایش یافته است.

سردار معصوم بیگی همکاری مردم و نهادهای اداری و خدماتی برای افزایش ایمنی سفر و کاهش حوادث و رشد ضریب امنیت را خواستار شد.

 

کد خبر 1160089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha