ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در گیلان راه اندازی می شود

باستی از فعالیت ۷۳ شرکت دانش‌بنیان نوع یک و نوع دو در گیلان خبر داد و گفت: برای کمک به تقویت شرکت ‌های دانش بنیان گیلان ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به منظور تقویت هر چه بیشتر اقتصاد دانش‌بنیان در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی باستی» شامگاه چهارشنبه ‌( ۳فروردین) در گفت‌وگوی خبری ضمن اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: در استان گیلان 73 شرکت دانش‌بنیان نوع یک و نوع دو وجود دارد.

 

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان استان در حوزه‌های مختلف صنایع، مهندسی مکانیک، برق و کشاورزی فعالیت می‌کنند عنوان کرد: گیلان دارای 20 شرکت خلاق است که از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان نوع سوم محسوب شده و در حوزه IT فعالند.

 

باستی برنامه‌های پارک علم و فناوری گیلان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را طبق شعار سال برشمرد و تصریح کرد: ارتقاء وضعیت موجود شرکت‌ها اولین کاری است که تصمیم داریم انجام دهیم همچنین از طریق صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی که در گیلان افتتاح شده نسبت به توانمندسازی، سرمایه‌گذاری و اعطای تسهیلات اقدام خواهیم کرد.

 

وی از اعطای تسهیلات مادی به شرکت‌های دانش بنیان، کسب‌و کارها و کمک برای معافیت‌های مالیاتی توسط پارک علم و فناوری گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان گیلان ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به منظور تقویت هر چه بیشتر اقتصاد دانش‌بنیان در استان راه‌اندازی می‌شود.

 

کد خبر 1160101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha