اجرای طرح تنظیف در روستاهای آستارا

سلیمان‌نژاد از اجرای طرح تنظیف در روستاهای بخش مرکزی بندر آستارا خبر داد.

«سخاوت سلیمان‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به روستانشینان و گردشگران و همچنین حفظ زیبایی روستاها، طرح نظافت و رفت و روب معابر روستایی و جمع‌آوری زباله در دستور بخشداری قرار گرفته است.

 

سرپرست بخشداری مرکزی بندر آستارا با بیان‌اینکه طرح تنظیف قبل از فرا رسیدن سال نو در تعدادی از روستاهای بخش اجرا شد، افزود: این طرح در حال حاضر با همکاری دهیاری‌ها، اعضای شورای اسلامی و ساکنین روستاها در حال اجرا است.

 

وی جلب رضایت ساکنین روستاها و گردشگران نوروزی را از اهداف اجرای طرح تنظیف عنوان کرد و گفت: روستاهای آستارا با داشتن طبیعت زیبا همه ساله به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی میزبان گردشگرانی از اقصی نقاط کشور است و از مسافرین انتظار داریم در حفظ نظافت روستا سهیم باشند.

 

سلیمان‌نژاد گفت: طرح تنظیف تا ۱۴ فروردین در روستاهای بخش مرکزی اجرا می‌شود و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در راستای خدمات‌رسانی مناسب به مسافرین در ایام تعطیلات نوروزی اقدامات لازم را انجام دهند.

 

سرپرست بخشداری مرکزی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: در ایام عید به جهت خدمت‌رسانی به مردم و گردشگران دهیاران باید در منطقه حضور داشته باشند و هیچ دهیاری حق ترک منطقه بدون هماهنگی را ندارد.

کد خبر 1160104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha