اسکان بیش از هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش جهرم

احقاقی از اسکان بیش از هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش جهرم از ابتدای نوروز تاکنون خبر داد و گفت: پیش بینی می شود در نوروز امسال چهار هزار مسافر در مکان های آموزش و پرورش جهرم اسکان پیدا کنند.

«محمدامین احقاقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ستاد اسکان میهمانان نوروزی در ۳۰ مدرسه با ۱۷۰ کلاس درس و ظرفیت پذیرش ۸۵۰ مسافر در یک شبانه روز در شهرستان  جهرم در حال انجام وظیفه است.

 

معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش جهرم افزود: یک واحد خانه معلم، ۵کلاس ویژه و ۱۷۰ کلاس نوع الف تا مورخه ۳ فروردین ۱۴۰۱، میزبان  ۱۰۳۳ نفر بوده است.

 

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلی ۲ ساله ستاد اسکان در مدارس، آماده سازی و تجهیز مدارس و کلاس ها جهت اسکان فرهنگیان و سایر مسافرین کار سختی بود که در این خصوص همکاری مدیران و خدمتگزاران و سرایداران و همکاران حوزه پشتیبانی ستودنی است.

 

احقاقی با اشاره به اینکه هم اکنون کلاس های درس آماده سازی شده و با حفظ دستورالعمل های بهداشتی و تامین سلامت مسافران میزبان مهمانان نوروزی است، عنوان کرد: همچنین ستاد اسکان در جهت  خدمت رسانی به تمامی میهمانان نوروزی به ویژه فرهنگیان فعال است.

 

وی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود در نوروز ۱۴۰۱ چهار هزار مسافر به شهرستان جهرم  وارد شوند.

 

معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش وپرورش جهرم در پایان خاطرنشان کرد: اسکان فرهنگیان در شهرستان جهرم که  از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ سال جاری ادامه پیدا می کند.

کد خبر 1160145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha