طرح «همگام با قرآن کریم همراه با نوروز مهدوی» در امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود اجرا می ‌شود

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود از اجرای طرح «همگام با قرآن کریم همراه با نوروز مهدوی» در تعطیلات نوروزی ویژه اعضای این کانون خبر داد.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «همگام با قرآن کریم همراه با نوروز مهدوی» در تعطیلات نوروزی ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اجرا می شود.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) افزود: بسط و گسترش برنامه های قرآنی و تلاش برای تعمیق شناخت نوجوانان و جوانان از آموزه های دینی در زمره اهداف مهم اجرای این طرح قرار دارد.

 

وی ادامه داد: در راستای این طرح، اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) و زائران و میهمانان نوروزی هنگام تشرف به بارگاه ملکوتی آن حضرت و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و مغرب مبادرت به تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم می کنند.

 

اسبری اظهار داشت: توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح است و تلاش می کنیم با اجرای  برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی برای اعضای کانون در ایام عید نوروز به این هدف مهم دست بیابیم.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) تاکید کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در  ایام تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای تقویت و تحکیم باورهای دینی نسل جوان است.

 

وی یادآور شد: آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) میعادگاه قاریان ممتاز و برجسته منطقه بوده و در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای زائران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

کد خبر 1160156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha