ساخت ۱۴ سرویس بهداشتی و حمام از سوی گروه‌های جهادی قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان 

سلمان زاده از ساخت ۱۴ سرویس بهداشتی و حمام از سوی گروه‌های جهادی قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان همزمان با سال جدید خبر داد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با شروع سال ۱۴۰۱، ۴ گروه از گروه‌های جهادی قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان در ساخت ۱۴ سرویس بهداشتی و حمام در محله حاشیه شهر انجیراب گرگان مشارکت می کنند. 

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با بیان اینکه ساخت این بخش از کار از روزهای تعطیلات سال آغاز شده است، اطهارامیدواری کرد: ساخت این سرویس ها و حمام در روزهای پایانی عید نیز به پایان برسد. 

 

وی افزود: در این اقدام جهادی، روزانه ۲۰ نیروی جهادی قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گروه جهادی رضوی، قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و خادمیاران رضوی استان همکاری دارند.

 

سلمان زاده با اشاره به شعار سال، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و اعلام شعار سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» این قرارگاه در کتار کار جهادی، بخش اجتماعی و معیشتی با برنامه ریزی صورت گرفته جهت نقش آفرینی و تحقق شعار که در حکم فرمان برایمان دارد به کمک تسهیلگران برکت در بخش اشتغال آفرینی استان خواهد رفت تا بتوان مَشاغل بیشتری را در روستاها ایجاد کند. 

 

وی ادامه داد: قرارگاه جهادی خدمت رسانی این ستاد دارای ۵۳۰ گروه فعال جهادی و مردمی ثبت شده در سامانه احسان دارد که در سال ۱۴۰۱ سعی می کند با تخصصی کردن این گروه‌های به موضوعات معیشتی، عدالت آموزشی، اشتغال، امدادی، مساجد، بانوان و غیره پرداخته و گوشه هایی از مشکلات مردم را مرتفع می کنند. 

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان در پایان گفت: تمامی نهادهای مردمی در استان مصمم تر شده اند تا با هماهنگی و هم افزایی و با بهره مندی از امکانات مردمی در کنار  هم قرار گرفته تا بتوان موجبات حل مشکلات مردم را فراهم آورند.

 

 

کد خبر 1160186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha