۱۹هزار نفر برای خدمت به زائرین شهدا در سایت کوله بار ثبت نام کردند

حاج رحیمی گفت:۱۹ هزار نفر برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب و خدمت به زائرین شهدا با مراجعه به سایت کوله بار به عنوان خادم الشهدا ثبت نام کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی، «محمد حاج رحیمی» با حضور در اردوگاه شهید بلباسی مازندران در خرمشهر با بیان اینکه هرساله ثبت نام خادمین شهدا برای حضور در اردوهای راهیان نور انجام می شود، اظهار کرد:  امسال هم طبق سنوات گذشته در پاییز سال ۱۴۰۰فراخوان ثبت نام خادمین آغاز شد و داوطلبین با مراجعه به سایت کوله بار برای ثبت نام اقدام  کردند.

 

مسئول کمیته خادمین ستاد راهیان نور کشور افزود: نکته قابل توجه امسال این بود که وضعیت استقبال از خادم الشهدا دو برابر سال های گذشته بود.

 

وی بیان کر: حدودا ۱۹ هزار نفر برای خادم الشهدا  ثبت نام کردند که اکثرا از قشر دانشجو، طلبه و تحصیلکره بودند که با یک نگاه تربیتی برای اعزام ثبت نام می کنند تا از اثرات تربیتی و فرهنگی که در منطقه وجود دارد، بهره مند شوند.

 

حاج رحیمی با بیان اینکه صبر، ایثار، خودسازی، تعاون و همکاری از ویژگی های یک خادم الشهدا است، گفت: در مناطق عملیاتی سعی کردیم یک بستر ایجاد کنیم که خادم شهید به اینجا می آید سبک زندگی شهدا را دریافت کند و آموزش ببیند. راهیان نور و یادمان ها دانشگاه تربیتی هستند و خادم الشهدا در دانشگاه تربیتی حاضر می شود و پای درس  و مکتب شهدا می نشیند  و از  شهدا محتوا و فصل زندگی دریافت می کند.

 

وی اضافه کرد: شاید یکی از دلایل حضور خادمین در ارهیان نور خدمات رسانی به زائرین باشد اما نکته مهم یادگیری سبک زندگی شهدا است؛ خادمین جوانی که نسل جنگ را  را ندیده و  شهدا را درک نکردند ولی حالا در سرزمین و قتلگاه شهدا هستند تا سبک و سیره شهدا را یاد بگیرند.

کد خبر 1160204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha