حضور خودروهای شخصی و خانوادگی در راهیان نور بسیار چشمگیر است

عباسپور با اشاره به اینکه تلاش کردیم به گونه‌ای مقدمات را فراهم شود تا زائرین به صورت خانوادگی و با کمترین هزینه در راهیان نور شرکت کنند، گفت: تا به امروز حدود ۳۲۱خودروی شخصی حامل زائرین شهدا از مازندران وارد اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی، «محمد عباسپور» به استقبال چشمگیر مازندرانی ها از اردوهای راهیان نور اشاره و اظهار کرد: امسال اقدامات و برنامه های خوب در برنامه راهیان نور صورت گرفت. با توجه شرایط کرونایی و وقفه دوساله راهیان نور ،می طلبید که با عزم جدی به مقوله راهیان نور مهم ترین مطالبه رهبر معظم انقلاب تگاه کرد.

 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا افزود: یک سری اقدامات از جمله احیا و مرمت و تعمیر اردوگاه های مازندران شامل (اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک، شهید بلباسی در خرمشهر و یادمان شهدای هفت تپه) در خوزستان در راستای بسترسازی راهیان نور انجام شد.

 

وی گفت: در راستای کیفیت بخشی به سفر راهیان نور در بحث احیا و مرمت و همچنین خدمات رسانی با کیفیت به زائرین شهدا که در این اردوگاه ها اسکان و پذیرایی می شوند وارد عمل شدیم.

 

عباسپور ادامه داد: امسال یکی از نگاه های ویژه به سفر راهیان نور  بحث ارزان  سازی این سفر بود. با توجه به وضعیت معیشتی و گرانی ها، با تدبیر هیات رئیسه و خیرین این اتفاق صورت گرفت و در بحث تغذیه و غذای زائرین ،شاهد ارزان بودن هزینه اردو راهیان نور هستیم.

 

وی از اجرای طرح شهید بصیر و یادمان گردی در اردوگاه های مازندران در خوزستان خبر داد و افزود: کاروان ها به صورت تجمیعی به یادمان ها عزیمت و از برنامه های روایتگری بهره مند می شدند.

 

عباسپور یادآورشد: رزمایش فرهنگی نیز با حضور زائرین شهدا در اردوگاه شهید باکری برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با حضور پزشکان حاذق از جمله برنامه ها در اردوگاه است، گفت: تا به امروز چهار فرودین ماه ۸ هزار ۷۳۰نفر در اردوگاه های مازندران پذیرش شدند.

 

عباسپور با بیان اینکه امسال برای اولین بار علاقه مندان به حضور در مناطق عملیاتی جنوب می توانند با خودرو شخصی و به صورت خانوادگی در راهیان شرک کنند، ادامه داد: تا به امروز حدود ۳۲۱خودروی شخصی وارد اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر شد.

 

وی با بیان اینکه ۲۰۰خادم الشهدا از قشر برادران و ۸۸خادم الشهدا از جمع خواهران در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک، اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر و یادمان شهدای هفت تپه به زائرین خدمات رسانی می کنند، گفت: همچنین ۷۰ نفر از خادمین شهدا از مازندران در یادمان های ملی به زائرین شهدا خدمت رسانی می کنند.

 

 

 

کد خبر 1160207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha