اشتغالزایی و حمایت از تولید هدف اصلی اداره صمت جهرم در سال جدید است

اتحاد گفت: توجه و حمایت‌ ویژه از سرمایه گذاران برای جذب آنان به تولید و حمایت از اشغالزایی از اقدامات اداره صمت جهرم، در سال جدید است.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تحقق شعار سال با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» و همچنین درخواست امام جمعه و فرماندار ویژه جهرم برای اعلام عیدی مسولین و ادارات به شهروندان، این اداره عیدی خود را به حضور شهروندان اعلام می دارد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم افزود: اداره صمت جهرم سال ۱۴۰۰ در زمینه اشتغال (صنفی و مشاغل خانگی) در سطح شهرستان های استان فارس، مقام اول را کسب کرد و در سال جدید هم طبق روال سال گذشته، تلاش کرده تا اشتغالزایی را افزایش دهیم.

 

وی با تاکید بر اینکه پیگیری و تلاش مضاعف کرده تا واحدهای تولیدی راکد، مجددا فعال شوند، عنوان کرد: توجه و حمایت‌ ویژه از سرمایه گذاران برای جذب آنان به تولید از اقدامات دیگر این اداره است.

 

به گفته اتحاد با توجه به اینکه در سال گذشته، تعدادی جواز تاسیس جهت راه اندازی واحد های تولیدی از سازمان صمت اخذ کردند در تلاشیم که در ناحیه صنعتی یا منطقه ویژه اقتصادی زمین مورد نظر را فراهم و یا اگر زمین شخصی دارند نسبت به تغییر کاربری زمین از طریق ادارات ذیربط اقدام تا بتوانیم نسبت به راه اندازی واحدهای تولیدی جدید اقدام کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای جذب تسهیلات به منظور کمک به واحدهای تولیدی از طریق بانک های عامل پیگیری می شود.

کد خبر 1160214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha