ورود بیش از ۱۱۲ هزار خودرو به بندر آستارا

آب‌روشن به ورود بیش از ۱۱۲ هزار خودرو به بندر آستارا در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: بیشترین ورود خودرو به این شهرستان در روز سوم فروردین به ثبت رسیده است.

«مجتبی آب‌روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: از ۲۷ اسفند تا ۳ فروردین، ۱۱۲ هزار و ۴۹۶ خودرو وارد شهرستان آستارا شده‌اند.

 

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بندر آستارا با بیان‌اینکه ۴۸ هزار و ۲۴۶ خودرو از سمت اردبیل و ۶۴ هزار و ۲۵۰ خودرو از طرف تالش وارد این شهرستان شده‌اند، افزود: بیشترین ورود خودرو به آستارا در روز سوم فروردین به ثبت رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته ۱۲ هزار و ۸۱۸ خودرو از سمت تالش وارد آستارا شده است، تصریح‌کرد: در این روز همچنین ۸ هزار و ۴۴۱ خودرو از طرف اردبیل وارد شهرستان آستارا شده است.

 

آب‌‌روشن در ادامه از تکمیل ظرفیت ۱۴۰ واحد اقامتی تحت نظر این اداره و اسکان مسافران و میهمانان نوروزی در مساجد، اماکن مذهبی و مدارس شهرستان آستارا خبر داد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا با بیان‌اینکه در تعطیلات چند روز گذشته گردشگران بیشترین بازدید را از بازار ساحلی و استیل عباس‌آباد داشته‌اند،خاطرنشان‌کرد: موزه حکیم نظامی، نوار ساحلی خزر و بقاع متبرکه شهرستان آستارا نیز مورد بازدید گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

کد خبر 1160216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha