ترویج فرهنگ ایثارگری در بین دانش آموزان/ برچیده شدن مدارس کانکسی و سنگی تا سه سال آینده

نوری گفت: ترویج فرهنگ ایثارگری در بین دانش آموزان به عنوان یک دستور کار در اجرای برنامه های تربیتی قرار دارد و تحقق این امر تنها با تاسی به سیره شهدای والامقام امکان پذیر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «یوسف نوری» در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان، پس از بازدید از امکانات آموزشی در بخش سردشت دزفول در دیدار با خانواده شهید یزدی‌نژاد از شهدای فرهنگی، آزاده و جانباز دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثارگری در بین دانش آموزان به عنوان یک دستور کار در اجرای برنامه های تربیتی قرار دارد و تحقق این امر تنها با تاسی به سیره شهدای والامقام امکان پذیر خواهد شد.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: در سفر به خوزستان ضمن حضور در یادمان‌ها و کاروان‌های راهیان نور، وضعیت گروه‌های جهادی به‌ویژه در مناطق محروم و زلزله‌زده، بررسی وضعیت مدارس و کمبود نیروی انسانی و همچنین بازدید از ستادهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی میزبانی خوزستان در ایام نوروز از مسافران را بسیار خوب دانست اضافه کرد: سال ۹۶ بیشترین آمار مسافرت در ایام نوروز به خوزستان ثبت شد که امسال نیز آمار نزدیک به سال ۹۶ است.

 

نوری با اشاره به تلاش برای رفع محرومیت‌ها در مناطق محروم دزفول ابراز کرد: رسیدگی به مناطق محروم جزو وظایف دولت است که برچیدن مدارس کانکسی و سنگی از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که در استان امضا شد مقرر گردید در راستای برچیدن کلاس‌های کانکسی به صورت مشارکت توسط خیرین، آموزش و پرورش با همکاری نهادهایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام اقدام شود.

 

وزیر آموزش و پرورش در ادامه از شناسایی مدارس کانکسی خبر داد و یاد آور شد: تلاش دولت این است که با برنامه‌ریزی طی ۲ تا سه سال آینده کلاس‌های سنگی و کانکسی به طور کامل برچیده شود.

 

کد خبر 1160259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha