هلال‌احمر در تویسرکان پایگاه آموزش ملی راه‌اندازی می‌کند

رئیس جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی پایگاه آموزشی ملی پس از انجام مطالعات علمی و بررسی دقیق در تویسرکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر پیرحسین کولیوند در سفر به استان همدان و بازدید از پایگاه‌ها و پست‌های نوروزی شهرستان تویسرکان گفت: پایگاه آموزشی ملی پس از انجام مطالعات علمی و بررسی دقیق در تویسرکان راه‌اندازی خواهد شد

وی در خصوص سایر اقداماتی که باید در این شهرستان اقدام شود بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر تویسرکان ظرفیت‌های زیادی دارند که باید فعال شده تا بتوان به مردم به خصوص نیازمندان و مستمندان خدمات خوبی ارائه شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: در حوزه آسیب های اجتماعی، اعضای جوانان هلال‌احمر ورود کرده و در حال انجام اقدامات خوبی هم به ویژه در نوروز هستند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ظرفیت خود را در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته به شکل صد در صدی افزایش داده گفت: امسال هلال‌احمر حضور فعال در جاده‌ها و مسیرها دارد؛ ما جوانان و امدادگران را به صورت سیار در محل های حادثه‌خیز مستقر کرده‌ایم تا به عنوان هشداردهنده و آشکارکننده برای پیشگیری از حوادث فعالیت کنند.

دکتر کولیوند همچنین افزود: پست‌های سلامت نوروزی را هم با حضور پزشکان و پیراپزشکان و همچنین با هدف حفظ سلامتی مسافران ایجاد کردیم تا داوطلبان هلال‌احمر اقدام به امدادرسانی و خدمت رسانی کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: خوشبختانه گزارش مربوط به کووید۱۹ کمتر اعلام شده که بیانگر رعایت دستورالعمل‌ها از سوی مردم و مسافرین نوروزی بوده است.

کد خبر 1160275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha