بازدید ۵۰ هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس استان ایلام

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت: تا کنون بیش از ۵۰ هزار نفر از یادمان های دوران دفاع مقدس استان ایلام در ایام تعطیلات نوروزی بازدید کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرهنگ «کرمرضا نصراللهی» در حاشیه بازدید از یادمان شرهانی دهلران، اظهار کرد: تدابیر و امکانات لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در یادمان های دفاع مقدس استان ایلام در ایام عید نوروز سال جاری فراهم شده است.

 

 

وی افزود: مناطق عملیاتی قلاویزان، سه راهی جندالله و بانروشان در شهرستان مهران و یادمان شرهانی، سیدالشهداء(ع)، والفجر یک و شهید باقری در شهرستان دهلران آماده بازدید هموطنان عزیز سراسر کشور به صورت خانوادگی و کاروانی است.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام استقبال مردم را از راهیان نور ایلام را خوب ارزیابی کرد و گفت: از ابتدای اسفند تاکنون تعداد ۵۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام بازدید کرده اند.

 

نصرالهی تصریح کرد: با توجه محدودیت های مربوط به کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعداد ۲۵ هزار نفر از دانش آموزان به صورت حضوری و تعداد ۲۹۵ هزار نفر هم به صورت مجازی آفلاین و ۴۲ هزار نفر هم بصورت آنلاین از راهیان نور بازدید کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۲۶۰۰ نفر از دانشجویان نیز در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

کد خبر 1160283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha