برای تقویت مساجد به جوانان انقلابی حزب اللهی نیاز داریم

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه مساجد پایگاه های امت حزب الله است، گفت: باید دست به دست هم دهیم و برنامه‌های فرهنگی را در مساجد گسترش دهیم و سعی کنیم جوانان بیشتری را به مساجد جذب کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه طارم در خطبه های امروز نماز جمعه با تاکید به هدایت تسهیلات به تولید دانش بنیان، گفت: باید از واردات بی رویه جلوگیری شود و واردات بی رویه خیانت به تولید کنندگان داخلی و کارگران عزیز است.

 

حجت الاسلام مهدی منصوری با بیان اینکه مساجد پایگاه های امت حزب الله است، ابراز کرد: باید دست به دست هم دهیم و برنامه‌های فرهنگی را در مساجد گسترش دهیم و سعی کنیم جوانان بیشتری را به مساجد جذب کنیم.

 

امام جمعه طارم ضمن تاکید بر تقویت مساجد با حضور جوانان انقلابی حزب اللهی، به شعار تولید، دانش بنیان و کارآفرینی نیز اشاره کرد و گفت: تولید راه حل مشکلات معیشتی مردم است.

 

منصوری با بیان اینکه راه نجات اقتصاد کشور در گرو رونق تولید است، ادامه داد: دانش بنیان یعنی تولید ثروت از علم.

 

وی با تاکید به هدایت تسهیلات به تولید دانش بنیان، افزود: باید از واردات بی رویه جلوگیری شود و واردات بی رویه خیانت به تولید کنندگان داخلی و کارگران عزیز است.

 

امام جمعه طارم با بیان اینکه بزرگترین مبارزه با آمریکا کار کردن در این کشور است، ابراز کرد: اگر از نظر اقتصادی وابسته باشیم از نظر سیاسی و نظامی هم وابسته خواهیم شد.

 

وی با بیان اینکه عزت و ذلت هر دو هزینه دارد، تصریح کرد: سوریه و دولت بشار اسد به دلیل حمایت از گفتمان مقاومت هزینه سنگینی پرداخت کرد و امروز ثمرات شیرین آن را می بیند.

 

منصوری بیان کرد: امارات یک زمانی در کنار آمریکا و عربستان و تروریست ها بود زمانی که دید آمریکا قابل اعتماد نیست از خواب غفلت بیدار شد.

کد خبر 1160348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha