راه نجات اقتصاد کشور اکسیر تولید است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی مسئله تولید است که در واقع راه نجات اقتصاد کشور اکسیر تولید می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۵ فروردین ماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تبریک سال نو، گفت: متقین بدون شک از قرآن هدایت خواهند گرفت و خداوند متعال در ابتدای سوره بقره به صفات متقین اشاره می کند و می فرماید؛ متقین کسانی هستند که ایمان به غیب می آورند و به مسائلی که محسوس نیستند و در عالم مادی دیده نمی شوند ایمان و باور دارند.
 
امام جمعه قلعه گنج با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که در شعارهای سال گذشته و امسال رهبری روی آن تاکید داشتند، مسئله تولید است، که این امر نشان می دهد تولید بسیار مهم و حائز اهمیت است.
 
وی بیان کرد: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی مسئله تولید است که در واقع راه نجات اقتصاد کشور اکسیر تولید می باشد.
 
حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: مسئله تولید از طریق ارتباط با آمریکا و اروپا حل نمی شود بلکه گشایش اقتصادی، بهبود معیشت و رفع معضلات کنونی جز با جدی گرفتن و پیگیری همه جانبه اقتصاد مقاومتی میسر نخواهد شد بلکه با اقدامات انقلابی و جهادی مقدور است.
 
خطیب جمعه قلعه تصریح کرد: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور به حرکت درآمدن تولید است و تولید آثار اقتصادی مثبتی از جمله افزایش رشد اقتصادی، افزایش درآمد سرانه، کاهش تورم، ایجاد اشتغال و ایجاد رفاه عمومی را به همراه دارد و آثار روانی از جمله بالا بردن اعتماد به نفس، ایجاد احساس عزت مندی در ملت را در پی دارد.
 
وی اظهار کرد: مقاومت جانانه یمنی ها در برابر تجاوزات ال سعود به کابوسی برای آنها و متحدانش شده است که آثار و پیامدهایی از جمله شکست راهبردی و بی اعتباری ال سعود، اثبات مقاومت به عنوان بهترین راه حفظ استقلال کشور، افشای همکاری های جبهه، عربی _ غربی- عبری، مهر بطلان بر ایده امنیت وارداتی عربستان و امارات و تقویت جبهه و‌ گفتمان ضد صهیونیستی در منطقه را در برداشته است.
 
حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه به اولین سالگرد عروج طلبه جهادگر شهید سالاری، خدمات نیروی انتظامی در حوزه خدمات رسانی به مسافران نوروزی، و  تشکر از حضور گروه های جهادی در شهرستان، و انتصاب فرماندار جدید اشاره کرد.
کد خبر 1160352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha