آغاز فاز نخست طرح توسعه شبکه توزیع آب اندیمشک

مرادی از آغاز فاز نخست طرح توسعه شبکه توزیع آب شهر اندیمشک خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، ۴۰۰ متر شبکه توزیع آب جدید در اراضی مجاور مسکن مهر شهر اندیمشک احداث می‌شود.

«فرامرز مرادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از آغاز فاز نخست طرح توسعه شبکه توزیع آب شهر اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: با اجرای این طرح، ۴۰۰ متر شبکه توزیع آب جدید در اراضی مجاور مسکن مهر شهر اندیمشک احداث می‌شود و فاز اجرایی عملیات توسعه شبکه آبرسانی شهر اندیمشک در دیگر مناطق شهری نیز به زودی آغاز و به اجرا می‌رسد.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک افزود: با بسیج تمام خدمات و امکانات آبفا، برنامه‌ریزی لازم برای انجام چهار کیلومتر شبکه جدید آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک آغاز شده که این میزان از توسعه شبکه آب، برای نخستین بار در شهر اندیمشک و با پیگیری فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان احداث می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تمام اعتبارات و هزینه‌های طرح توسعه شبکه آبرسانی شهر اندیمشک از محل اعتبارات داخلی آبفا تامین شده است اذعان کرد: تقویت فشار آب و حذف انشعابات غیرمجاز، مهمترین هدف اجرای این طرح است.

 

مرادی تصریح کرد: اجرای طرح توسعه شبکه آبرسانی شهر اندیمشک، تحولی بزرگ در خدمات حوزه آبفا در این شهرستان خواهد بود و اولویت اجرای آن تأمین آب سالم و بهداشتی مناطق مختلف شهر اندیمشک است که رضایت شهروندان از خدمات آبفا را به همراه خواهد داشت.

 

کد خبر 1160368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha