دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال از بین بردن اعتماد به نفس ملی است

حجت الاسلام خضری گفت: در جنگ ترکیبی دشمن هدف های مشخصی دارد و از ابزارهای مختلفی استفاده می کند و یکی از موضوعاتی که در جنگ ترکیبی هدف قرار داده اعتماد به نفس ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین،حجت الاسلام «سید مهدی خضری» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۵ فروردین) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی مطالب مهمی را بیان فرمودند و یکی از نکات مهمی که فرمودند این بود از اثرات تولید ملی و تولیدات دانش بنیان این است که اعتماد به نفس ملی را افزایش می دهد.

 

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: مقام معظم رهبری در چندین سخنرانی به بحث جهاد تبیین اشاره کردند و در پیام نوروزی از اشتغال و تولید سخن گفتند؛ فرمایشات رهبری منظومه ای به هم پیوسته است و این فرمایشات نقشه کلانی بر پایه حرکت تمدنی قبل از ظهور است و مقام معظم رهبری نقشه کلانی را به ما داده اند که باید مورد توجه ما قرار گیرد.

 

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی که در ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) داشتند فرمودند که ما در جنگ ترکیبی هستیم و این فرمایش رهبری یعنی دشمن در جبهه های مختلفی نظیر اقتصادی، روانی و امنیتی و غیره در حال مبارزه با ما است و باید جهاد تبیین صورت گیرد.

 

حجت الاسلام خضری تأکید کرد: در جنگ ترکیبی دشمن هدف های مشخصی دارد و از ابزارهای مختلفی استفاده می کند و یکی از موضوعاتی که در جنگ ترکیبی هدف قرار داده اعتماد به نفس ملی است.

 

وی اعلام کرد: در جنگ اقتصادی راهبرد دشمن کاهش ارزش پول ملی است تا با پایین آوردن ارزش پول ملی، اعتماد به نفس را پایین آورد، اعتماد به نفس و خودباوری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و از همین رو دشمن می خواهد اعتماد به نفس را از ما بگیرد.

 

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات شان در پیام نوروزی یکی از نقاط امیدبخش در سال گذشته را پرتاب ماهواره عنوان فرمودند؛ امروز ایران اسلامی در صنعت مامواره رتبه پنجم را دارد و جزو ۱۰ کشور اصلی در پرتال ماهواره است.  

 

وی گفت: اعتماد به نفس ملی بسیار با ارزش بوده و در واقع پایه پیشرفت هر کشوری است و مقام معظم رهبری هم در فرمایشاتی که در تیر ماه سال ۹۹ داشتند فرمودند مشکلاتی که در اقتصاد کشور وجود دارد با افزایش اعتماد به نفس برطرف می شود.

 

حجت الاسلام خضری اظهار کرد: ما در جنگ تحمیلی با وجود نداشتن سلاح و تحریم ها پیروز شدیم و این اعتماد به نفس ملی بود که شهدایی بزرگی همچون حسن باقری و عباس بابایی را تربیت کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: ما امروز در برابر جنگ ترکیبی دشمن باید جهاد ترکیبی داشته باشیم و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید تلاش کند.

 

امام جمعه موقت قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی خاطر نشان کرد: تقوا دایره گسترده ای دارد و در تمامی شئونات زندگی و در گفتار و معاشرت باید مورد توجه قرار گیرد و به ویژه در ایام نوروز که این معاشرت ها بیشتر است، این مهم باید مورد توجه قرار گیرد و باید مراقب گفتار و زبان خود باشیم.

 

کد خبر 1160375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha