شعار سال را با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع محقق کنیم

حجت الاسلام غبیشاوی تحقق شعار رهبر انقلاب را موجب اقتدار دولت و جامعه اسلامی خواند و گفت: شعار امسال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی» رهبر معظم انقلاب، می بایست با حمایت همه‌ جانبه و رفع موانع، به طور کامل تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۵ فروردین) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، با تبریک فرارسیدن سال نو، با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دوران دفاع مقدس اظهار کرد: خوشبختانه پس از ۲ سال وقفه در حرکت کاروان‌های راهیان نور به دلیل شیوع بیماری کرونا، این حرکت معنوی بار دیگر از سر گرفته شد.

 

خطیب نماز جمعه آبادان با بیان اینکه حضور در کاروان‌های راهیان نور برای جوانان و نوجوانان کلاس معرفت است افزود: در این حرکت معنوی آثار ایثار شهدا، جانبازان و رزمندگان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان و نوجوانان تبیین می‌شود.

 

وی ضمن قدردانی از مسئولان یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مسئولان یادمان‌ها در فراهم سازی زمینه حضور کاروان‌های راهیان نور زحمات زیادی می‌کشند و از این رو کار معنوی آنها قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به نامگذاری شعار سال به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: تحقق شعار رهبر انقلاب ضمن اینکه در مسائل اقتصادی تاثیرگذار است، موجب اقتدار دولت و جامعه اسلامی نیز می‌شود، لذا می بایست با حمایت همه‌ جانبه و رفع موانع، این شعار انقلابی به طور کامل تحقق یابد.

 

وی خاطر نشان کرد: افزایش تولید در بخش کشاورزی در گرو تامین آب و حل مشکل آبرسانی به زمین‌های کشاورزی است.

 

امام جمعه آبادان در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به هفته غبارروبی مساجد یاد آور شد: علاوه بر غبارروبی مساجد با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان باید زمینه ورود جوانان و نمازگزاران به مساجد مهیا شود.

 

کد خبر 1160377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha