محلات مسجد محور بهترین اهرم برای مقابله با آسیب های اجتماعی هستند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت جایگاه مساجد گفت: مسجد به واسطه قدرت نرم توان مهار آسیب های اجتماعی را دارد اگر مساجد محور باشند محله را آباد می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدان» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه (۵ فروردین) با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: محلات مسجد محور بهترین اهرم برای مقابله با آسیب های اجتماعی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: مسجد به واسطه قدرت نرم توان مهار آسیب های اجتماعی را دارد اگر مساجد محور باشند محله را آباد می کنند. 

 

به گفته وی، روش هایی که نقش مساجد را در محلات کم کردند و اثربخشی اجتماعی آنان را نادیده گرفتند باعث شد که مساجد غیرفعال شوند و به جایگاه خودشان در سطح محلات برگردند. 

 

برنامه های ویژه ای برای مساجد استان البرز در سال جاری داریم

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز اظهار کرد: برنامه های ویژه ای برای مساجد استان البرز طی سال جاری داریم در تعدادی مساجد کارهای شاخص انجام می شود که این کارها می تواند در مساجد دیگر نیز اجرا شود.

 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: برنامه های ویژه ای برای مساجد استان البرز طی سال جاری داریم که توجه به آن زمینه رشد و تعالی مساجد است. 

 

مسجد جامع خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران است

 

خطیب نمازجمعه کرج اظهار کرد: رئیس جمهور در محل مسجد جامع خرمشهر از این مسجد به عنوان نماد مقاومت ملت ایران یاد کردند، مسجدی که در طول ۸ سال دوران دفاع مقدس مردم با مقاومت و روحیه حق طلبی تا پیروزی پای کار بودند.

 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: انقلاب اسلامی به واسطه مردم شکل گرفت و این مردم بودند که در برابر چالش ها ایستادند و آمریکا نیز در برابر این مقاومت اعتراف به شکست خفت بار کرد. 

 

 

کد خبر 1160404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha