مدیران برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اهتمام جدی داشته باشند

حجت الاسلام سراج با بیان اینکه دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال نقش و وظیفه مهمی برعهده دارند، گفت: مدیران تمامی دستگاه های اجرایی استان برای تحقق شعار سال جاری با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اهتمام جدی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، خطیب موقت نماز جمعه ایلام، ظهر امروز(۵ فروردین) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اظهار کرد:  همه آحاد مردم و به ویژه مسئولان در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است بایستی تلاش و همت داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام «شمس‌الله سراج» با بیان اینکه  توجه به مقوله های اقتصادی زیربنای رونق اقتصادی در کشور است، افزود: یکی از زیرساخت های مهم رونق اقتصادی در کشور، توجه به موضوع اقتصاد دانش بنیان و صنعت بومی کشور است که بایستی با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و توانمندی های نیروهای جوان شکوفا شود.

 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها نقش مهمی در کاربردی کردن علوم و دانش بنبان کردن صنعت کشور دارند، افزود: دانشگاه ها و مراکز علمی به عنوان های قطب های علم و دانش  در تحقق شعار امسال بایستی وظیفه و رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.

 

خطیب موقت نماز جمعه ایلام یادآور شد:  دانشگاه ها و همه دانشگاهیان کشور به عنوان پیش قراول حرکت رو به جلوی علم و دانش، می توانند برای تحقق این مهم موثر باشند و باید زمینه های لازم برای پیوند علم و صنعت با تولید دانش در سطح دانشگاه های کشور فراهم شود.

 

حجت الاسلام سراج یادآور شد:  نظارت بر تولید، ممانعت از پول پاشی ‌های بی‌مورد  و توجه و جدیت در کار و تلاش برای تحول و حرکت در صنعت و اقتصاد کشور نیاز اساسی جامعه است و بایستی  برای تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین الزامات را رعایت کرد.

 

امام جمعه موقت ایلام بر لزوم عدم دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتصابات تاکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس همه تلاش خود را برای ایفای نقش نظارتی خود بکار گیرند.

 

وی با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد:  روز ۱۲ فروردین ۵۸ خون پاک جوانان ایران اسلامی به ثمر نشست و جمهوری اسلامی به ثمره خون جوانان غیور این سرزمین متولد شد.

 

خطیب موقت نماز جمعه ایلام خاطرنشان کرد: باید از فصل بهار و تحول و تغییر طبیعت درس گرفت و از آن برای رشد و تعالی خود استفاده کنیم.

کد خبر 1160407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha