افزایش ۳۰ درصدی درآمد مراکز نیکوکاری استان زنجان

صالحی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی درآمد مراکز نیکوکاری در استان زنجان، گفت: این مراکز نقش بسیار مهمی در کمک به محرومین و نیازمندان داشته و باعث سرعت خدمات‌رسانی به جامعه هدف این نهاد می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۴ مرکز نیکوکاری در راستای ترویج  فرهنگ انفاق وخیر واحسان در جامعه در استان در حال فعالیت هستند، گفت : از این تعداد ۵۴ مرکز نیکوکاری به صورت ویژه وتخصصی در زمینه های اشتغال وکارآفرینی ، مددکاری اسلامی ، زکات ،مسکن وفرهنگی در جهت توانمندسازی نیازمندان فعال هستند .

 

روح اله صالحی، مراکز نیکوکاری را در حوزه خدمت رسانی به خانوارهای نیازمند وترویج فرهنگ خیر واحسان اثر گذاردانست و گفت: شفافیت در عملکرد ومردمی بودن این مراکز موجب اعتماد بیش از پیش به این مراکز گردیده است .

 

مدیرکل کمیته امداد استان مهمترین اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری را توسعه وترویج فرهنگ انفاق ، احسان ونیکوکاری دانست و گفت: مراکز نیکوکاری نقش بسیار مهمی در کمک به  محرومین ونیازمندان داشته و باعث سرعت خدمات‌رسانی به جامعه هدف این نهاد می شود.

 

صالحی گسترش مراکز نیکوکاری را از بعد کمی و کیفی در شناسایی خیران و نیکوکاران و جذب مشارکت های مردمی موثر دانست و افزود: با همین نگاه ۱۶۴ مرکز نیکوکاری به صورت داوطلبانه ومردمی در استان فعالیت می کنند و در تلاش هستیم تعداد این مراکز به ۱۷۲ مرکز افزایش یابد.

 

وی افزود: سال گذشته ۷۵ میلیارد تومان کمک های مومنانه مردم نیک اندیش استان توسط ۱۶۴ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان جمع آوری و با محوریت خود مراکز و با نظارت این نهاد برای نیازمندان هزینه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: درآمد مراکز نیکوکاری سال گذشته نسبت به مدت مشابه ۳۰ درصد افزایش داشته که نشان از اعتماد روز افزون مردم خیر و نیک اندیش به عملکرد مراکز نیکوکاری در سطح استان می باشد .

کد خبر 1160443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha