بازدید از اماکن عمومی پذیرای مسافران نوروزی در طرح بسیج سلامت نوروزی استان زنجان

مهراسبی گفت: در راستای طرح بسیج سلامت نوروزی، از مراکز واکسیناسیون کووید ۱۹ و اماکن عمومی که پذیرای مسافران نوروزی است، بازدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با حضور در مرکز تجمیعی خودرویی پردیس علوم پزشکی از نزدیک از روند واکسیناسیون کووید-۱۹ بازدید کرد.

 

محمدرضا مهراسبی همچنین از اماکن عمومی رستوران ‌های بین راهی، کنترل پروتکل‌های بهداشتی و الزامات بهداشت محیطی با استفاده از تجهیزات و دستگاه ‌های پرتابل جهت اطمینان از کیفیت موادغذایی بازدید کرد.

 

سایر فعالیت های انجام شده در طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان زنجان، بازدید از ۸۱ مورد اماکن عمومی ازجمله هتل‌‌ها و مراکز اقامتی، پایانه ‌های مسافربری درون شهری و ۱۳۲مورد مرکز تهیه و توزیع موادغذایی حساس، به منظور بررسی بهداشت موادغذایی و استفاده از تجهیزات پرتابل جهت اطمینان از کیفیت موادغذایی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بود.

 

همچنین  ۱۲۹ مورد مراکز تهیه و توزیع موادغذایی حساس درخصوص بررسی بهداشت موادغذایی و استفاده از تجهیزات پورتابل جهت اطمینان از کیفیت موادغذایی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

 

تداوم خدمات درمان و پیشگیری واکسیناسیون هاری به صورت شبانه‌روزی از ۸ صبح تا ۸ عصر بصورت فعال و حضوری و از ۸ شب به بعد بصورت آنکال، برای کلیه‌ موارد حیوان گزیدگی مشکوک به هاری در محل واحد مستقر در بیمارستان موسوی و سطح روستاهای تحت پوشش و پایش فنی روزانه نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات واکسیناسیون کووید-۱۹ در پایگاه‌های تجمعی فعال توسط کشیک واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت شهرستان زنجان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای این طرح بود.

 

کد خبر 1160446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha