پویش ملی «نشاط نوروزی با کتاب» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

پویش ملی «نشاط نوروزی با کتاب» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به‌ صورت مجازی، همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها و استفاده از امکانات موجود در فضای مجازی برای ترویج کتاب و کتابخوانی اولین پویش ملی «نشاط نوروزی با کتاب» را در سال ۱۴۰۰ برگزار کرد.

 

با توجه به اینکه پویایی یک جامعه با کسب دانش، آگاهی و حرکت محقق می‌شود و کتاب ابزار آگاهی و دانش است؛ دومین دوره این پویش نیز در سراسر کشور و همزمان در لرستان نیز در نوروز ۱۴۰۱ با عنوان «پویش نشاط نوروزی با کتاب» برگزار خواهد شد.

 

در این پویش از شرکت‌کنندگان خواسته شده کتاب‌هایی را که خوانده‌اند، در یک فیلم کوتاه بین ۲ دقیقه و نیم یا ۱۵۰ ثانیه، معرفی کنند یا نظرشان را درباره آن بگویند و فیلم را در فضاهای مجازی انتشار دهند. در پایان این پویش به تعدادی از برگزیدگان که بیشترین امتیازها را کسب کرده باشند، علاوه بر معرفی در سطح ملی، جوایزی اهدا خواهد شد.

 

محدودیت سنی برای شرکت در این پویش وجود ندارد و همه اعضای خانواده از ۲ سال به بالا می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‏ نحوه برگزاری این پویش و ثبت‏‌نام می‏‌توانند به سایت شبکه ترویج کتابخوانی به آدرس bookpromotion.ir مراجعه کنند و یا با شماره‏‌های ۰۲۱۸۸۳۴۲۹۸۰ و ۰۲۱۸۸۳۴۲۹۷۹ تماس بگیرند.

 

مهلت شرکت در این پویش را تا پایان روز ۲۸ فروردین‌ ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و افزود: برگزیدگان همزمان با عید سعید فطر معرفی می شوند.

 

کد خبر 1160469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha